2 dages grundkursus i EFT

Det er let at lære EFT – Emotionel Friheds Teknik – også kaldet Tapping!

På vores grundkursus i Tapping / Emotionel FrihedsTeknik, lærer du alt det grundlæggende teori omkring tapping, og hvordan du kan bruge denne fantastiske healingsmetode, til selvbehandling af både psykisk og fysisk ubehag såvel som at ændre på uhensigtsmæssig adfærd.

Alle kan lære EFT, og der er gode chancer for at du allerede på dette kursus oplever en forandring, i det du går og har problemer med i hverdagen.

EFT har en klinisk dokumenteret, varig effekt på en lang række af forskellige typer af problemstillinger f.eks.

• Smerter
  • Angst
  • Stress relaterede tilstande
  • Niveauet af stress hormon i kroppen
  • Overvægt
  • Depression
  • Følelsesmæssigt og kropsligt ubehag af enhver art

Grundkurset er adgangsgivende til vores Certificerede EFT Terapeut uddannelse.

Gratis Intro kusus til EFT

Måske har du brug for lige at vide lidt mere om hvad EFT er, og derfor har vi lavet et gratis Online Intro Kursus, som jeg fortæller lidt om i denne video.

Du kan få adgang til vores gratis Online Intro Kursus til EFT her:

KLIK HER FOR ADGANG TIL GRATIS ONLINE INTRO KURSUS

Pris, 2 dages grundkursus:

3.495 kr inklusive manual, kaffe, the, frugt.

Du sørger selv for frokost.

Beløbet betales ved tilmelding.

Datoer, efterår 2021 + forår 2022

18-19. september 2021

26-27. februar 2022

Der undervises i tidsrummet 9-16.30 begge dage.

Sted:

Alle kurser afholdes på Skovhøjens Kursuscenter, Ydingvej 80, 8752 Østbirk (10 min syd for Skanderborg, og 10 min nord for motorvejsafkørsel Horsens N).

Der er mulighed for tilkøb af overnatning på kursusstedet. Pris: 250 kr pr nat i dele værelse og 400 kr pr. nat i eneværelse. Overnatning er inklusive morgenmad.

Tilmelding

Ring eller skriv på tlf. 51912867 eller send en mail til: henrik@hypnoseterapeutskolen.dk

Forudsætning

Alle kan lære EFT!

Eneste forudsætning er et åbent sind, og lysten til at arbejde med dét der på en uhensigtsmæssig måde fylder i dig og dit liv.

EFT Bankepunkter på kroppen og hovedet

Hvad er EFT

EFT betyder Emotionel Friheds Teknik, og er tæt forbundet med hypnose, da EFT ligesom hypnoseterapi, handler om indre fokus og det at bearbejde fysisk, følelses- og tankemæssige problemstillinger og negative adfærdsmønstre. EFT er en meget hurtigvirkende terapeutisk metode med klinisk dokumenteret effekt.

Det der så gør EFT særlig i forhold hypnoseterapi er, at der bankes meget let med fingrene på udvalgte akupunkturpunkter (meridianbane ende punkter) – samtidig med at du har fokus på problemstllingen, dels tanke- og følelsesmæssigt og dels ved at sige bestemte sætninger omkring problemet højt mens du banker.

Ofte – især i engelsk sprogede lande – kaldes EFT også for Tapping. Det er fordi man ”tapper” på kroppen med fingrene.

EFT er en videreudvikling af TFT – tankefeltterapi – som oprindeligt er udviklet af psykologen Roger Callahan. EFT blev udviklet af en af Callahans elever – Gary Craig. EFT og TFT er derfor 2 sider af samme sag, men EFT er overordnet set en mere simpel måde at arbejde med denn meget effektive terapiform på.

Hvad lærer du?

• Hvad er EFT ?
  • Hvordan metoden blev udviklet
  • Viden om alle bankepunkter
  • Hvordan kommer man let i gang med at banke
  • SUD skalaen
  • At banke / tappe
  • Lær at behandle dig selv effektivt med EFT
  • Brug EFT i dagligdagen
  • Effektive bankesætninger (både positive og negative)
  • Kurset forløber som en blanding af teori, selvbehandlingsøvelser med supervision og demonstrationsbehandlinger på udvalgte deltagere
  • Du skal være indstillet på at kunne komme til at arbejde med noget af dét du går og har problemer med – og måske at slippe det helt :-).

Grundkurset er adgangsgivende til vores Certificeret EFT terapeut uddannelse.

Det er let at lære EFT! Allerede første dag på kurset lærer du punkterne at kende og hvordan du “banker” eller ”tapper” på dem.