Priser og anden praktisk info

Professionel Hypnoseterapeut med international certificering. 16 dages undervisning – plus 2 live online supervisionsaftener. 340 timer i alt.

STED:

Oasen, Priorsløkkevej 83, Baghuset, 8700 Horsens

PRIS: 24.800 kr

Ved betaling af det samlede beløb ved tilmelding opnås 7 % rabat og prisen er da kr. 23.000

Ratebetaling: 5.000 kr i engangsbetaling ved tilmelding.

Derefter bare 12 månedlige rater á 1.650 kr.

Nul renter. Nul gebyrer.

Ring på tlf 5191 2867 hvis du har spørgsmål til, eller særlige ønsker/behov i forhold til, ratebetalingsordninger. Vi kan helt sikkert finde en ordning der passer til dine behov.

Tilmelding er bindende, og ved ratebetaling underskrives bindende betalingsaftale. Indbetalte beløb refunderes ikke uanset årsag til framelding. Dog refunderes depositum ved framelding senest 2 mdr. før uddannelsens start.

Klik her for at se alle datoer for de kommende hold

Tilmelding

Send mail til henrik@hypnoseterapeutskolen.dk med oplysninger om navn, adresse og tlf. nr, samt gerne et par linier om dig selv.

I prisen er inkluderet:

• 16 Undervisningsdage inkl. eksamensweekend
    • 2 live online supervisionsaftener (á ca. 2 timer)
    • Certificering igennem Hypnoseterapeutskolen
    • Online selvhypnosekursus: Nøglen til FORANDRING
    • Kaffe, the, frugt
    • Grundig og udførlig træningsmanual
    • 6 mdrs studie medlemsskab af IACT (værdi 60 dollars)
    • Mulighed for IACT Certificering (Certified Hypnotherapist) til kun 55 dollars for første års medlemsskab (normalpris 110 dollars)
    • Supervision på træningssessioner under uddannelsen (pr. tlf)
    • 1 års gratis supervision efter certificering (tlf eller lignende)

Egenterapi afregnes med den/de terapeut(er) du vælger at benytte dig af under forløbet. Efter 2. modul kan du udveksle egenterapi med dine medstuderende. Skolen kan desuden henvise til uddannet terapeut hvor du kan få egenterapi med rabat.

Eksamen & Certificering

Hvis du ønsker at blive certificeret Hypnoseterapeut gennem Hypnose Terapeut Skolen skal du opfylde følgende krav:

• Deltagelse i undervisningen
  • Gennemførelse af 30 sessioner med klienter
  • Gennemførelse af min. 25 timers egenterapi hos terapeut efter eget valg (efter 2. modul tæller træning udenfor undervisningstid med medstuderende som egenterapi).
  • Aflevere 5 skriftlige cases (case ark udleveres)
  • Aflevere en minirapport om et klientforløb med minimum 3 behandlinger
  • Bestå både den skriftlige og den praktiske eksamen

Udover Certifikat fra Hypnose Terapeut Skolen på at du er uddannet Hypnose Terapeut, er uddannelsen godkendt af International Association og Counselors and Therapist (IACT), en international anerkendt terapeut organisation, som er den hypnoseorganisation der stiller de højeste krav til certificering. Se mere på IACT.ORG. Hypnoseterapeutskolen betaler for 6 mdr. studiemedlemsskab ved opstart af uddannelsen. Når du har opfyldt alle certiceringskrav har du mulighed for at blive certificeret medlem af  IACT og få diplom som “Certified Hypnotherapist” (der er en egenbetaling på 55 dollars knyttet hertil).